Wednesday, August 5, 2009

PERUTUSAN PENGERUSI KKS 2009

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Kepada Semua Ahli KKS,


Pertama sekali saya ingin mengucapkan syabas dan terima kasih yang tidak terhingga kepada semua ahli KKS sehingga terbinanya Blog KKS ILP Labuan. Sesungguhnya melaluinya blog ini , saya yakin dan percaya KKS kita mungkin boleh mengorak langkah lebih maju ke hadapan. Melalui ruangan ini juga mungkin ada sesetengah daripada ahli KKS boleh menyampaikan maklumat, cadangan, komen atau perkara yang boleh memberi faedah kepada kita semua.

Blog ini adalah julung kali diadakan dan mungkin dari masa ke semasa dengan adanya sokongan dan sumbangan idea dari ahli semua, segala aktiviti yang dilakukan boleh dimuatkan di sini supaya boleh dilayari oleh semua ahli KKS. Sebenarnya banyak aktiviti-aktiviti sukan, kebajikan dan jamuan perpisahan yang dijalankan boleh dimuatkan di sini untuk dikongsi semua warga ILP Labuan khususnya dan seluruh JTM amnya.

Akhirnya saya menyeru kepada semua warga ILP Labuan agar memberi sumbangan idea dan buah fikiran supaya KKS kita boleh lebih maju dan memberi munafaat kepada semua warga ILP Labuan. Sesungguhnya usaha murni, sokongan, dorongan dan kesepakatan boleh mewujudkan sesuatu organisasi yang mantap dan berdaya maju.

Sekian, terima kasih.

Che Jaffar Bin Mohamad,
Pengerusi,
Kelab Kebajikan & Sukan,
Institut Latihan Perindustrian Labuan 2009

No comments:

Post a Comment