Friday, August 21, 2009

KOLEKSI SMS RAMADHAN

1.Marhaban Ya Ramadhan, Namamu Diingati, Kedatanganmu Dinanti, Fadhilatmu Dicari, Ganjaranmu Dihajati, Ibadahmu diberkati. Selamat Berpuasa. Salam ramadhan dari ...........................

2. Gemersik Takbir Mengundang Hiba, Salam Diutus Tanda Ingatan, Ramadhan Dinanti Menjelma Tiba, Banyakkan Amalan Pohon Kberkatan. Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak.

3. Pesan Imam Al-Ghazali....Yang Dekat Itu Mati, Yang Jauh Itu Masa, Yang Besar Itu Nafsu, Yang Berat itu Amanah, Yang Indah Itu Solat, Yang Mencuci Rohani & Jasmani Itu Puasa. Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak dengan penuh Ketakwaan. Semoga Ramadhan Kali Ini Bermakna.

4. Selamat Berpuasa Untuk Semua Umat Islam, Saudara Mara, Sahabat Handal. Dalam Melayari Kehidupan Jangan Lupa Gunakan Peluang Ini Untuk melakukan Ibadah Mengejar Redha Allah

5. Andai Harta Adalah Racun Maka Zakatlah Penawarnya, Jika Seluruh Umur Adalah Dosa Maka Taqwa Dan Taubatlah Ubatnya, Jika Seluruh Bulan Adalah Noda, Maka Ramadhanlah Pemutihnya, Marhaban Ya Ramadhan, Selamat Menunaikan Ibadah Puasa.

No comments:

Post a Comment